Dinsdag en woensdag..het einde is inzicht:( - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Dinsdag en woensdag..het einde is inzicht:( - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Dinsdag en woensdag..het einde is inzicht:(

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wauw wat een emoties komen er bovenm Mixed feelings.. het is hier geweldig, maar thuis zijn ook zulke fijne mensen.. Zou het liefst die mensen allemaal, echt allemaal hier hebben hihi!
Ik mis wel echt een hond hier, er zijn hier wel honden maar dat zijn werkhonden dus die mogen we niet aaien..
Gisteren begonnen we de dag met focusstations.. Petina en ik hadden gigantische HIGHLIGHTS :D Ze stond zeer relaxt voor het eerst met 2 voorbenen op het zijl, ze stond voor het eerst met 4 benen in de trailer, ze sprong barrels van 2 kanten! Ik stuurde een foto van Petina op het zijl naar Pete want die heeft mij veel geholpen hiermee en die is momenteel in Reno en die stuurde op facebook: Looking good, you go girl! erg gaaf!

Daarna maakte we onze derde precisionpen in 18 min jooeehoooeee.. recordtime :P
Daarna hadden we simulaties voor galopswissels!
Na de lunch hadden we workshops maar ik besloot voor ons zelf te gaan spelen.. We reden wat, werkte wat met overgangen en teugelposities@ She is doing Great:D

Savonds begon het te waaien, nou ECHT hard te waaien, aangezien het hier snel droog is door de warmte hadden we een zandstorm.. AUW. dat doet zeer aan je armen, ogen.. iedereen rennen naar binnen! hahah! We kregen zelfs zon ronddraaiding. brrr..
Na het avond eten gingen we naar de hotsprings.. een warmtebron uit de aarde.. het onweerde dus we mochten er niet in, we gingen koffie drinken en daarna alsnog er naartoe.. Ik had me lenzen uitgedaan voor het zwemmen en het was donker dus zag geen niks... Heerlijk warm water terwijl het regent op je hoofd.. heel apart haha!! Het was super leuk! Ik heb een aantal schaafwonden en die zijn allemaal bijna genezen , het werkt erg helend.. alleen me astma is alleen maar erger geworden........... Al mn sieraden zijn in zwart veranderd door de zwavel.. Als het goed is gaat het er met tandpasta af hihi!

Vandaag begonnen we de dag met focusstations.. Weer stond ze met 4 benen in de trailer en sprong ze de barrels!! Daarna nog wat gereden!

Daarna mochten we alle vragen stellen die we hadden over de test etc.. Na de lunch gingen we patronen rijden met 65 man, moeilijk uit te leggen misschien krijg ik filmpjes van andere dan kan ik laten zien wat ik bedoel! Was erg gaaf!
Net om half 5 begon de theorietest ik had veel geleerd (ook voor het eerst in mn leven hahaha:P) en het ging dan ook super en kon alles zo invulllen! Nu BBQ en kampvuur avond!! morgen de hele dag testen en vrijdag afscheid en diploma uitreiking...

Het einde is helaas in zicht !!!

Nog even genieten!

  • 28 Juli 2011 - 05:04

    Mama:

    we zullen je verslagen ook missen, elke ochtend na het douchen zit in nog in mijn blootje achter de computer>>>eerst kijken of er een berichtje van Anouk is! Leuk, veel succes nog de laatste dagen! xxxxx

  • 28 Juli 2011 - 05:11

    Papa:

    DE eingenar van Petina zal wel blij zijn met zo'n vooruitgang. Ik ben benieuwd naar de uitslag van je examen.

  • 28 Juli 2011 - 05:20

    Mariska:

    Nog even lekker genieten Anouk!!!

  • 28 Juli 2011 - 10:18

    Ineke Vissers:

    Hoi Hoi

    Wat gaat de tijd snel. nog even en je bent weer thuis.
    Heel veel ervaringen opgedaan zo te lezen en te zien. daar heb je heel je verdere leven iets aan.
    Een hele goede reis terug (zonder vertraging ha ha) en zie je hopeljk snel. liefs xxx

  • 28 Juli 2011 - 15:45

    Marit:

    Hoi Anouk,

    Ik begrijp dat je met gemengde gevoelens zit. Dat hebben wij ook! Eenderzijds lijkt het me heerlijk om weer met je aan de telefoon te zitten en op korte termijn een keer af te spreken maar anderzijds....
    Jou verhalen en fotos zijn echt super! Heb ze allemaal met veel plezier gelezen en bekeken!

    Nog heel veel plezier de komende dagen!
    Enjoy Life!

  • 28 Juli 2011 - 16:02

    Denise:

    Ik kom daar wel wonen hoor! Tot snel! XxX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 32648

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: