Wauw week 3.....Danslessen, bosrit met Kirsti.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Wauw week 3.....Danslessen, bosrit met Kirsti.... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Wauw week 3.....Danslessen, bosrit met Kirsti....

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Wauww ik probeer me nu te bedenken wat we dinsdag hebben gedaan haha!!!

We hebben Focus stations gehad die erg intressant waren en daarna hadden we Wiskunde les.. geen grapje! Want we moeten als Fast Trackers een perfecte precisionpen kunnen bouwen.. Wat is nou zo'n precisionpen... Het is een dressuurbak alleen dat met witte lijnen erin zodat je preciezer kan rijden.. *DUH* hihi! We leerde dus hoe we een hoek van 90 graden maakte etc.. We hadden erg veel lol met zn alle toen we het in de praktijk moesten uitvoeren en iedereen zag zwart van het zand haha! Maar het is gelukt.. en we hadden zelfs een recordtijd... Smiddags hadden we weer workshops en toen kregen we weer storm dus moesten we weer rennen voor onze droge kleren...

Woensdag was de gaafste dag tot nu toe hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We begonnen de dag met een Peptalk van Kirsti.. Altijd fijn!!!!
Toen werden we overgedragen aan DANCING PETE>. (jaaa de cowboy van de foto:P) Hij is een bijzonder goede danser (danst ook alle stijlen, van hiphop tot linedance tot ballroom!! Erg grappig om een coybow ballroom stappen te zien maken hahahahaha) We begonnen de dag met een DANSLES.. Waarom een dansles,, omdat je moet kunnen dansen met je paard ( energielevel in je lijf, bellybuttom gevoel etc!!) We gingen de 7 games van Parelli dansen.. We moesten elkaar per paar vast houden met een savvy string en leerde zo allerlei danspassen.. Ik werd nog even lekker in het zonnetje gezet.. ik was steeds fout met links en rechts (DUUUHHHH) dus toen zegt Pete: OKE iedereen zn linker hand in de lucht, Steek je duim uit.. kijk daar zie je een L... Ik lag natuurlijk helemaal in een scheur zegt Pete: ANOUK, voel je je aangesproken? hahah nee hoor helemaal niet:P hahaha

Na een 45 min dansles gingen we ons klaar maken voor de focusstations.. omdat Petina wat afleiding nodig had gingen we naar het preparation station buitenrijden... even verstand op nul dacht ik.. Maar nee we gingen met een klein groepje echt de bergen in met Kristi.. MEESTERLIJK GAAF! We vertrokken in een stevige draf en die berg was STIJL..OM MY GOD!!! WAAUWWW WAT IS HET MOOOI!!!! GaaafF!! Op het einde nog een galopje gedaan:D

S middags hadden we workshop en werkte we et friendly game met het bit en overgangen rijden.. Precies wat me nodig hadden.. Daarna hadden we nog een BBQ en kampvuur die letterlijk in het water viel.. wel een prachtige lucht!!! We gingen binnen de Lodge verder en Pat Parelli kwam zelf ook nog even gitaar spelen.. Super gaaf!

Ik moest vanmorgen vroeg op want ik moest douche vanmorgen want ik had vanmiddag een fotoshoot... huh .. ja een fotoshoot.. ik ben namelijk geselecteerd voor promotiemateriaal.. hahahaha! Petina en ik werden op de foto gezet en ik moest een verhaal schrijven Wat parelli voor mij betekend.. Hun kijken het na op grammatica haha:P

Vandaag hadden Petina en ik buiten gewoon een SUPERDAG! Ik mocht de grote groene bal op dr rug leggen. Ze kon met 2 voorbenen in de trailer, sprong een barrel en we hadden overgangen op zit... Reinposition zonder rein.. Super paardje.. Ik kreeg 2 super complimenten vandaag 1 van Kelly, die verteld dat ze vanochtend tijdens de vergadering over Mij en Petina onze, progress hadden gesproken en dat ze vonden dat ik het super deed en dat Petina geen makkelijk paard was.. Wauw... Later op de middag met de workshops releaste ik met een oefening met teugeldruk op precies het goede moment waarop kirsti zei: WAUUUW ANOUK SUPER RELEASE... Later kwam ze naar me toe om te zeggen dat ze erg impresses was van mn timing.. Wauw...

Einde van de middag hadden we weer bijeenkomst met hele staff! Super gaaf! Zaterdag is er een open dag en alles werd doorgesproken! Daarna gingen ze over op de highlights waarop een fast track student Dancing Pete aan het huilen kreeg, waarop de stalknecht zn level 1 uitgereikt kreeg, zooooo bijzonder hoe iedereen hier met elkaar om gaat! Daar kan de hele wereld nog wat van leren. en ja het is echt een CULTUUR.. zooooooo bijzonder gaaf!!

ben laatste 2 dagen moe, en kan maar niet bij slapen, vermoeidheid zorgt voor nodige emoties maar nog geen traantjes of iets dergelijks gevallen heb mezelf aardig onder controle :D

Nu lekker slapen!! Op naar een super gaaf weekend!!

  • 22 Juli 2011 - 06:44

    Claudia:

    Hoi Anouk, die vertraging en moeheid op de heenreis zijn het dubbel en dwars waard geweest hè! Wat heb jij een gave tijd daar. Ook leuk dat ze echt zien wat je kan, met zoveel studenten. Veel plezier nog!

  • 22 Juli 2011 - 07:04

    Monique:

    Anouk we zijn apetrots op je...volgens mij heb je het helemaal gemaakt bij Parelli. Wat een prachtige sfeerfoto's heb je weer gemaakt..wij genieten ook elke dag van je reportage. Écht een unieke belevenis! Liefs uit de 4-daagse stad...

  • 22 Juli 2011 - 07:49

    Judith:

    Ha Anouk, die cowboyhoed staat je goed hoor!!! Wat leuk om al je verhalen te lezen. Dat je nog tijd vind om het allemaal zo uitgebreid op te schrijven.
    Geniet er nog maar van want voor je het weet zit je weer in ons natte kikkerlandje.

  • 22 Juli 2011 - 12:19

    Anouk Dahrs:

    Thanks iedereen voor jullie leuke reacties!!:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 32654

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: