Laatste verslag... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Laatste verslag... - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Laatste verslag...

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hi iedereen,

Mn laatste verslag alweer, wat kan de tijd toch snel gaan! Ik heb het echt GEWELDIG gehad. Alle mensen zijn zoooooo geweldig hier.. Positive, progressive and naturel.. de 3 eigenschappen van een goede horseman.. We hebben een brief gekregen van Linda en Pat. Welcome back to Normalsville. gelukkig heb ik mn eigen kleine Parelli paradijse!

Het was zo'n bijzonder ervaring om zo'n groep mensen bij elkaar te hebben..

Donderdag was testing dag. Ik had woensdagmiddag een astma aanval gekregen en was nog steeds alles behalve fit. Zag veel zwart voor mn ogen maar iedereen hield me op de been!! Online en Liberty testing ging redelijk.. Sideways was verwarrend en voeten optillen was ook ineens te eng met alle andere mensen en paarden om dr heen.. Aangezien ik er vanuit ging dat ik mn level 3 toch thuis moest filmen maakte het me niet zoveel uit want ik was toch niet fit... ze stond zo met 4 benen in de trailer... Barrels springen was teveel gevraagd maar ze deed zo dr best! Lieve kleine witte merrietje!
Daarna hadden we lunchpauze en daarna Freestyle en Finesse. Ik mocht wat eerder beginnen zodat ik sneller klaar was en kon rusten.. Freestyle ging best goed, Finesse ook.. Met Freestyle racette we de cloverleaf hihi.. ik was buiten adem daarna! Ik was om 3 uur al klaar en ben toen naar huis gegaan om wat te rusten... Savonds wat gegeten en wat gedronken bij Brewings...
Vanmorgen was dan eindelijk de uitslag dag.. We werden een voor een bij onze coaches geroepen om ons beoordelingsformulier in ontvangst te nemen... Ik kreeg een Level 3+ voor al mn savvy's (online, liberty, freestyle en Finesse) Online zelfs level 3++... Voor mn werkhouding kreeg ik 80 punten.. Ik was zoo verrast! En heel erg blij...

Om 11 begon de echte uitreiking.. Ik mocht een groene string in ontvangst nemen. (super trots) en won van de open dag nog 3 rozetten.. (2x level 4 en 1x level 3) Dit is een andere beooreling dan de officele levels..

Daarna hadden we voor elke instructeur een prachtige leren notebookje waar iedereen wat in had geschreven.. Er werd een hoop gehuild.. Wat een bijzondere groep..

Nu is de fast track ten einde en nu wil ik gewoon naar huis.. ik zal maandag om 6 uur smorgens in Dusseldorf landen... Ik kijk uit naar mn nieuwe journey!!

Bedankt iedereen voor jullie support en leuke reacties!!

Op naar mn externship met nieuwe verhalen!

  • 30 Juli 2011 - 05:59

    Mama:

    He kanjer,

    Na zo'n prachtige afsluiting daar ben ik het weer helemaal met je eens, we willen je nu weer thuis hebben! Vitesse, Hazel en wij allemaal hebben je gemist! Tot maandag, goede reis! xxxxxxxxxxxx mama

  • 30 Juli 2011 - 06:25

    Ineke:

    Een goede en veilige terugreis. Tot snel.xxx

  • 30 Juli 2011 - 06:51

    Claudia:

    Mooie afsluiting van een mooie tijd! Een goede terugreis en tot over een paar daagjes!

  • 30 Juli 2011 - 07:37

    Mariska:

    Fijne reis terug en zo ontzettend gefeliciteerd!!!

  • 30 Juli 2011 - 12:59

    Linda:

    Hey Anouk,

    Ik heb je verhalen steeds weer met een grote glimlach gelezen! Wat moet jij een ontzettend gave tijd gehad hebben daar! En uiteraard gefeliciteerd met het behalen van level 3+ en je groene string of toch strik ;)

    Een goede terugvlucht!

    Groetjes,
    Linda

  • 03 Augustus 2011 - 11:33

    Petro Trommelen:

    Hoi Anouk,

    Als ik je verslag les, heb je het erg leuk gehad, veel ervaring opgedaan en je diploma gehaald. Tussen de regels door lees ik, dat je weer blij bent, dat je thuis bent.

    Fijn, dat het goed gegaan is. Nu vakantie?

    groeten,

    petro

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 745
Totaal aantal bezoekers 32647

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: