Maandag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Maandag

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

18 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vorige week vertelde ik jullie over de film die we gezien hadden over het autistische meisje/vrouw: temple grandin is de naam! ECHT EEN AANRADER!!

Gisteren begonnen we de dag weer bij de paarden.. Hier kwamen we Pete tegen die ik kon gaan uitleggen in het Engels wat iedereen onder de "dans"foto ghad gezet op facebook hahahahaha!!! Probeer dat maar eens serieus uit te leggen!

daarna zijn we naar Durango gegaan om de film BUCK te bekijken (trailer: http://www.youtube.com/watch?v=IShjmWYuHZ0 ) super gave film!!!! Draait ook in nederland geloof ik!

Voor de film zijn we naar een westernshop geweest, heb daar een gave slijkerbroek gekocht.. Heb me doodgelachen om de maten hier.. Normaal heb ik maat 28/29 hier heb ik maat 26.. in de eerste broek kon ik echt zwemmen.. Ze waren natuurlijk ook allemaal veel te lang dus heb er nu een die goed om mn schoenen blijft hangen dan kan ik hem thuis korter maken! hihi

Na de film zijn we nog maar een keer gaan bbq want zoals altijd met een bbq hadden we veel te veel eten hhaha!

Om 9 uur lag ik in bed helemaal kapot.. maar het was weer een geslaagde dag!

Vanmorgen ging om 6 uur weer de wekker...

We begonnen de dag met zn alle in de klas, daarna van 9 tot 11 focusstations.. Ik kreeg een prachtige indirect rein zonder rein kado.. (dat klinkt vast heel raar voor jullie hahahahaha) Maar het was heel knap!! Daarna hadden we een demo over liberty.. We begonnen de demo met wat simulaties.. Erg grappig. je doet dit in groepjes van 4, 3 spelen er paard en 1 speelt er mens.. (klinkt ook raar haha) Je krijgt hier heel fijn feedback van je KANGOOhorsiie!!
Daarna deden we een diamondgame. Je bent weer in een groep van 4 en er is steeds een andere leider en je doet een soort van dans. erg grappig en lacgwekkend!! Daarna gaven de instructeurs een demo.. ZOOOO GAAF!! Pete sprong vanaf achter op zn paard vanuit draf, lag om de grond terwijl zn paard om hem heel draafde, Sandy deed super gave cuttingmauveurves... Na de lunch hadden we weer workshops..
Ik was vrij vroeg bij de eerste workshop, we oefende wat in Arena grande en ze deed erg haar best, deze workshop werd gegeven door Pete,. die aan me kwam vragen wat mn moeder dan onder de foto had geschreven hahahahahaha.. dan moet je dus uitleggen dat je moeder onder de foto heeft geschreven dat je wel went aan 15 jaar ouder hahaha je had zn hoofd moeten zien!!! Hij zag later de foto van mama en Vitesse en vond dat je dr jong uitzag mam;) hahah!!
Halverwege de workshop moesten we weer rennen voor de onweer en stortbui.. Dag was dus snel afgelopen.. morgen weer een nieuwe dag! Nu schijnt de zon weer en is het 40 graden... POEH!!

  • 20 Juli 2011 - 08:03

    Monique:

    Hoi Anouk,

    Had bij Greetz voor oma een kaart laten maken van de dansfoto; ze heeft 'm gisteren per post ontvangen. Geweldig vond ze 't..had er opgezet dat je dat danstalent vast van haar hebt..haha
    Groetjes

  • 20 Juli 2011 - 12:28

    Anouk Dahrs:

    GEWELDIG!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 32650

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: