Weekend vol gezelligheid!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Weekend vol gezelligheid!! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Weekend vol gezelligheid!!

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

17 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vrijdag begonnen we het weekend met te gaan stappen in Pagosa Spring.. Ik had van te voren al gezegd geen haar op mn hoofd die er aan denkt om te gaan dansen.. haha die muziek hebben wij niet in Nederland..Die uitspraak kennen ze natuurlijk niet dus dat was al grappig:P Eenmaal aangekomen in DE "bar" haha de enigste bar! Was dr live muziek en hadden we het erg gezellig.. Later kwamen alle instructeurs ook die allemaal gingen dansen.. of je nou 68 of 39 bent:P Pete liep al de hele avond aan mn hoofd te zeuren om te dansen.. uiteindelijk toch maar toegegeven.. Dansen is hardstikke makkelijk joh:P hahaha! We bleven tot half 2 en gingen toen naar huis..Volgende dag werden we natuurlijk gewoon om 6 uur wakker.. Bah dan voel je je gaar ookal heb je niet veel gedronken! OP naar de paarden om ze te verzorgen toen wezen winkelen en om 1 uur weer gaan slapen tot 3 uur...Daarna nog even met Petina gespeeld!
We hadden afgesproken om te gaan BBQ-en met Brian, Esme en Tina.. Op de Ranch spraken we instructeur Mark die we ook maar uitnodigde voor de BBQ, hij 68 en is bij Parelli vanaf het begin en heeft ZOVEEL leuke verhalen!! :D
Om 12 uur gaan slapen en gelukkig werd ik naochtend pas om 8 uur wakker haha! Straks gaan we naar Durango naar de film en dat wordt vast weer erg gezellig!!

• 17 Juli 2011 - 16:53

Mama:

Veel plezier weer!

• 18 Juli 2011 - 09:03

Monique:

Leuk Anouk, de foto's van het uitgaan en eindelijk ook wat plaatjes van jezelf. Dat dansen ziet er best stijlvol uit...geweldig dat die mannen de hele tijd hun hoed op houden..wij zouden zeggen dat dat niet hoort. Zag trouwens bij de foto's van de barbecue dat ze 'm dan wel afhebben als ze aan tafel zitten. Oh die eekhoorns zijn ook schattig zeg...die foto met die emmer..precies op het juiste moment genomen. Veel plezier nog!

• 18 Juli 2011 - 11:57

Mike:

Wat maak je toch ontzettend veel dingen mee. Leuk hoor.
    Geniet er maar veel van.
    En ook leren he.