Linda Parelli,Westpoint,Dressuur met Walter Zettle - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Linda Parelli,Westpoint,Dressuur met Walter Zettle - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Linda Parelli,Westpoint,Dressuur met Walter Zettle

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

15 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

JOOOHHHOOOEEEE Kristi heeft voor ons geregeld dat we vandaag bij een les van Linda mochten zijn. Linda Parelli kreeg les van dressuurmaster Walter Zettle en wij mochten erbij zijn..!!!! WWAAAHHH!!! Linda heeft deze prachtige KWPN-er Westpoint.. Wat een kwijlbeest!! Echt een super mooi paard. De les was op een gedeelte van de ranch waar wij normaal nooit komen en ook niet mogen komen. Het is het huis van Pat en Linda en hun "tuin" .... WAAAUUWW!! Zo mooi! Zie de fotos en je ziet meteen wat ik bedoel!
Daarna hadden we indepented study.. Ik wou Petina aan het zijl laten wennen want die vind ze ontzettend eng! We deden wat squeeze en uiteindelijk durfte ze 2 voorvoetjes op het zijl zetten.. En toen sloeg de wind onder het zijl en kwam recht op haar af... Ze stijgerde van schrik en viel achterover.. Ik liep haar meteen los om nog verder paniek te verkomen.. Ze kwam nadat ze een eind was weggerend weer naar me toe! Dat was lief!! Maar ze was natuurlijk alleen maar banger van het zijl geworden.. Pete kwam me helpen.. wat ik erg op prijs stelde.. Hij haalde zijn paard om haar te laten zien dat het niet eng was en daarna trok hij het zijl voor ons uit zodat het leek alsof Petina het zijl vooruit dreef, dit maakte haar een stuk meer confident! Toen was het lunch tijd.. Daarna gesprek met persoonlijke coach. Dit is Petra in mijn geval.. Leuk mens.. ERG KLEIN! hihi! Ze is van orgine duits maar woont al 16 jaar in USA.. Ik had erg veel Savvy en ze zagen veel vooruit gang! op mn score formulier kon ik nog wat meer prof. at. laten zien.. en teammanship,, maar dit was bij iedereen bijna zo dus maak me geen zorgen!
Net gegeten en vanavond gaan we uit!!

Nog leuk filmpje uit blog vn Pat: http://www.youtube.com/watch?v=r3Wm1O5wGXw&feature=player_embedded

Nog ee filmpje van de demo die kirsti aan ons gaf!!!
http://www.youtube.com/watch?v=P3F-c49dsFc&feature=share

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 32651

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: