Ticket geboekt, slaapplek op het oog - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Ticket geboekt, slaapplek op het oog - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Ticket geboekt, slaapplek op het oog

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 Maart 2011 | Nederland, Oosterhout

Jaa.. Gisteren was het zo ver ik heb mijn ticket geboekt. Ik vertrek op donderdag 30 juni 2011 en kom terug om maandag 1 augustus!
Ik heb erg leuk contact met een meisje/vrouw uit Zweden waar ik een slaapplek mee ga delen.. Zie foto voor uitzicht!

Ook al contact over een leasepaard..

Nog 120 dagen te gaan! SPANNEND!

  • 03 Maart 2011 - 21:14

    Soraya:

    hey waar ga je heen dan? en wat ga je doen? wist niet dat je van pln was weg te gaan!
    ikwoon vanaf half mei weer in oosterhout dus miss dat ik je dan nog ff zie :)

    heel veel plezier in ieder geval
    xxx

  • 03 Maart 2011 - 21:31

    Caroline:

    Hi Noukie,

    Súper leuk joh, het is je van harte gegund!
    Zullen we voor je vertrekt nog eens afspreken? Was erg gezellig vorige keer!
    Liefs Cro

  • 03 Maart 2011 - 22:16

    Ineke Vissers:

    hoi Anouk
    super dat je reis geboekt is.en dat je een slaapplaats hebt
    heerlijk om er naaruit te kijken.
    tot snel
    x Ineke

  • 04 Maart 2011 - 09:39

    Arianne:

    Super voor je! Ik ga je volgen hoor :).
    Groetjes Arianne ROC WB

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 32644

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: