Leasepaard geregeld, slaapplek definitief - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Leasepaard geregeld, slaapplek definitief - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Leasepaard geregeld, slaapplek definitief

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

29 April 2011 | Nederland, Oosterhout

Jaaaa.....

  • 29 April 2011 - 18:55

    Myra En Jan:

    Goed zeg, was zeker lang zoeken naar een Tooske look à like. Veel succes.

  • 29 April 2011 - 19:54

    Manon Leppens:

    Hee noukie!

    Ik vind het zo ontzettend leuk voor je dat je deze kans hebt gekregen en dat je hem met bijna handen aanpakt! Ik wens je ontzettend veel plezier en ik weet zeker dat je het daar helemaal goed gaat komen!

    x

  • 03 Mei 2011 - 08:40

    Petro Trommelen:

    Hoi Anouk,

    Zoals we van jou gewend zijn, ga je voortvarend te werk. Goeie reis en heel veel succes en vooral plezier. Ik hoor weer graag van je.

    groeten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 32656

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: