Aangekomen op Durango Airport - Reisverslag uit Durango, Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Aangekomen op Durango Airport - Reisverslag uit Durango, Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Aangekomen op Durango Airport

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

01 Juli 2011 | Verenigde Staten, Durango

Goedemiddag(volgens mij is het middag bij jullie)

Daar zit in dan eindelijk. Op een bank op het vliegveld in Durango.

De reis begon goed, wat file onderweg maar oke. Toen op vlucht naar New York. Had vet schattig kindje naast me met een moeder die naar dr man vloog in New York. Heb af en toe wel even geslapen maar verder films gekeken en geleerd. Kregen lekker eten.. Aardappeltjes met ragout. Landen ging goed, mocht zo door de security en mijn koffer was zo gevonden, op naar volgende vlucht... die vertraagd was. Hij was maar 45 min te laat maar ik zou precies op 2 min mijn andere vlucht missen. Een lieve vrouw hielp me in New York en boekte mijn vlucht van Denver naar Durango over naar een vlucht een uur later. Aangekomen in Denver ging het lichtje al een beetje uit, was echt heel moe. Toen ik ging inchecken bleek dat alle vluchten bijna waren geannulleerd vanwege storm.. en wat een storm.. Onweer. Om de 2 sec mega grote flitsen. We moesten dus wachten.. en toen bleek dat het vliegtuig overboekt was en vanwege de storm ze maar de helft van de mensen konden meenemen... Daar sta je dan.. Alle vluchten waren vol en de eerste vlucht zou zondagavond zijn.. Als de cursus begint.. Niet handig. Ik ben net zo lang bij die balie blijven staan tot er een andere oplossing was. Uiteindelijk zou ik vanavond vvliegen maar gelukkig kwam er vanochtend een plek vrij! Laatste vlucht was prachtig Mini vliegtuigje!!
Morgen komen de foto! Nu eerst even uitrusten!

  • 01 Juli 2011 - 17:10

    Marit:

    He lieve Anouk!

    Je reis is al een hele belevenis! Wat fijn dat je toch vanochtend kon vliegen en dat je niet zo lang moest wachten.

    Ga je verhalen op de voet volgen!
    Heeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier! Maak je dromen waar

    X Marit

  • 01 Juli 2011 - 17:34

    Mama:

    Uiteindelijk heb je er dus 35 uur over gedaan, een hele prestatie maar wat zijn we blij dat je er bent! Hoe zijn je eerste indrukken van de omgeving, je appartement etc. Is je kamergenoot er al?
    Slaap maar lekker bij!

    xxx mama

  • 01 Juli 2011 - 18:25

    Myra:

    Hè Anouk Fijn dat je veilig bent aangekomen, veel plezier in Amerika Xx myra en papa Xx oo en Kees nou mama er ook maar bij en tooske, Nicky en niet te vergeten diddel Xx

  • 01 Juli 2011 - 20:21

    Je Zus:

    Hey zusje, wat een gedoe zeg! Je zal wel flink in de stress hebben gezeten... maar gelukkig is het allemaal goed gekomen, ben blij dat je veilig aangekomen bent! Veel plezier daar!
    Liefs en dikke kus, je zus

  • 01 Juli 2011 - 20:40

    Claudia:

    Gelukkig, je bent er. Lekker slapen en dan gaan genieten van alles wat op je afkomt!!

  • 01 Juli 2011 - 20:51

    Judith:

    Leuk he, dat vliegen! Nou, ga vanaf nu maar lekker genieten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 109
Totaal aantal bezoekers 32659

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: