Eindelijk aangekomen in Pagosa Spring - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Eindelijk aangekomen in Pagosa Spring - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Eindelijk aangekomen in Pagosa Spring

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goedeavond...

Nadat ik aangekomen was in Durango heb ik dus mijn huisgenootje Tina ontmoet op het vliegveld. Zij wist dat een andere student Brain een uur later zou arriveren en die zou een huurauro huren. Zo gezegd zo gedaan.. wij even gewacht. Brain ontmoet en op naar Pagosa Spring. Brain is een schot dus rechts rijden was even wennen (hihi).. Ik heb onderweg heeellll veeell foto's gemaakt. Het is hier zooooo mooi en ruim.. Echt niet normaal!
Na een uur kwamen we aan in Pagosa Spring. We zijn eerst boodschappen gaan doen.. en ze hebben hier gewoon fruit...brood... pasta.. jam.. dus ik was blij!! Door de weeks krijgen we bij Parelli te eten maar in het weekend moeten we zelf koken. We kochten pasta, broccoli, sla, komkommer etc.. Halvewege bedacht Tina dat we alleen geen gasfornuis hadden in het appartement.. Uit de magnetron koken dan maar. Toen begon de zoektocht naar ons huisje... Alles lijkt hier op elkaar en straatnamen kennen ze niet.. Ondertussen we Brain zn huis gevonden gelukkig. We waren al langs de Parelli ingang gereden en uiteindelijk bleek na het te vragen ons Appartement OP de ranch te liggen!!! Wij reden de Parelli ranch op en daar tussen de bomen stond een prachtig huis.. boven op de berg waaruit je zo over de hele Parelli ranch kijkt... WAAUUWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW....... ZOOOOO GAAF!
We laden onze spullen en uit en toen voelde ik pas hoe moe ik was.. meannnn ik was gewoon al 38 uur aan het reizen en had misschien 2 uur geslapen. Het was daar half 4 dus niet slim om te gaan slapen. We deden een powersleep van een half uur en gingen toen over de ranch lopen.. Wauw zooo gaaf om alles te zien wat je normaal op de de dvd's ziet!! Ik heb Humprey gevonden, NL instructeur! Fijn om even Nederlands te lullen :D
Toen thuis aangekomen begon het Kookavondtuur. Tina zag het niet echt zitten maar ik een plastic bak in de magnetron water erin en wachten tot het kookt. Toen pasta erin en 11 min wachten. Toen afgieten saus met knoflook en ui erover en weer terug in de magnetron en zo kookte we een heerlijke maaltijd.. Sla erbij en klaar! Toen snel douche.. (oohhh wat was dat fijn zeg!!!) en toen naar bed.. 10 uur later zit in hier mte ontbijten met men computertje met uitzicht over de Parelli Ranch.. Wat wil een mens nog meer!!

  • 02 Juli 2011 - 16:53

    Marit:

    He Anouk,

    Wat gaaf! En wat een mooie omgeving zeg... Fotos blijven maken want het is echt prachtig om te zien! En wat gaaf dat jullie huis op de ranch staat!

    Heb je je leasepaard al ontmoet of gaat dat morgen gebeuren?

    Heel veel plezier en blijf spammen!

  • 02 Juli 2011 - 19:18

    Mama En Papa:

    We hebben je natuurlijk ook al uitgebreid op skype gesproken maar ik heb net oma het verhaal voorgelezen en die is ook helemaal opgelucht. Heerlijk dat je droom nu ook echt werkelijkheid is en wordt, super! xxx

  • 02 Juli 2011 - 19:25

    Kaitlin:

    Wauw klinkt waanzinnig Anouk, geniet ervan!!!

  • 04 Juli 2011 - 12:34

    Monique:

    Hoi Anouk,

    Ontdekte via Lotte dat je ook een reisdagboek bij houdt, dus heb ik mezelf maar even toegevoegd! Fijn dat je veilig en wel bent aangekomen. Je foto's geven een goed beeld van de omgeving daar: wat een ruimte en wat een uitgestrekte natuur! Mooi huis trouwens en idyllisch uitzicht. Volgens mij heb je het best goed voor elkaar daar. Inmiddels ben je al met de cursus gestart volgens mij...héél veel plezier en ik ben benieuwd naar je verhalen.
    Dikke knuffel van ons allemaal!
    Monique en de rest

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 32655

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: