Introductie en ontmoeting met Petina - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Introductie en ontmoeting met Petina - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Introductie en ontmoeting met Petina

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hiiiii!!

Het gaat goed hier! Gisteren hebben we uitgeslapen tot uur of 8/9 en toen geleerd voor de theorietoets die we vanmiddag hebben.. Rond half 1 zijn we door een mevrouw Pam die hier een nacht sliep achter in haar pick up naar de ranch gebracht. Ze kende de eigenaar van mn leasepaard dus hielp me zoeken naar de juiste persoon. Er kwamen totaal 63 paarden aan.. Wooowww wat een pick ups en trailers hebben ze hier niet normaal!! Na het inchecken uiteindelijk na lang wachten mn leasepaard gevonden.. Op het eerste gezicht lijkt ze een RB-ex (zal een link plaatsen naar de uitleg van RB-ex).. Daarna hadden we de orientantie in de lodge,.. Zooo gaaf.. Pat Parelli kwam een praatje geven en zn gehandicapte zoon was ook mee.. Het is echt een ontroerende man Hij kreeg zelf tranen in zn ogen bij het vertellen hoe hij aan deze plek is gekomen etc en hoe alles is gegroeid tot dit.. Super gaaf! Daarna kregen we alle regels te horen en dat waren er nogal wat haha!
Ik werd niet lekker halverwege omdat ik al een hele tijd niet had gegeten en het was ontzettend warm.. Na wat water drinken en eten ging het beter gelukkig!! (leuk die suikerpsiegel haha)
Na het eten nog even bij Petina wezen kijken, Heb haar wat laten grazen en wat met haar gewandeld..
Toen terug gelopen naar het huisje gedoucht en dood op van alle info snel naar bed!

Vanmorgen waren we uitgenodigd om mee te lopen in de stoet van de 4de van juli. Soort van bevrijdingsdag.. WAAUUUWWW zoo gaaf! Pat reed samen met 10 andere instructeurs achter de Parelli wagen aan en deden een gave "dans" met de paarden door steeds zijwaarts, achterwaarts of spinnend achter de wagen aan te gaan! Super gaaf!! Wij liepen voorop met een groot spandoek: We are Parelli World wide!

Super gaaf!

Vanmiddag hebben we de theorietoets en knopen knopen toets.. Nu even uitrusten en afkoelen!!!

Tot de volgende keer!!!!

XXX

• 04 Juli 2011 - 18:03

Mariska:

Succes met je toets!

• 04 Juli 2011 - 20:09

Papa:

Ik ben heel blij dat je het naar je zin hebt en leuk dat leasepaard. Ik ben benieuwd hoe je daar mee kunt omgaan.
    Liefs papa

• 04 Juli 2011 - 20:39

Janet:

Wow Anouk! Jeetje, word ik toch bijna jaloers van zeg. Ziet er echt allemaal zo gaaf uit. Succes met de toets en Petina.