Testing is vermoeiend - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu Testing is vermoeiend - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Anouk Dahrs - WaarBenJij.nu

Testing is vermoeiend

Door: anoukdahrs

Blijf op de hoogte en volg Anouk

05 Juli 2011 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Goedemorgen....

Zooo Ik ben moe... Na ander halve dag testing voel je je hoofd en lijf wel.. Morgen nog 1 dag te gaan! Het gaat goed met me..

Ik leer: Het is: Taking pictures instaed of Making pictures

En heb mijn naam afgelopen 2 dagen 126 keer gezegd.. Aangezien er 63 mensen in de cursus zitten en niemand de naam Anouk kent... haha Super grappig! Alle instructeurs hebben moeite met mijn naam... En dan heb ik nog niet eens mijn achternaam hoeven zeggen..

Ik ben blij met mn leasepaard.. Het is een RB in.. Wonder boven wonder heb ik alle rust om WAIT, GO SLOW etc te doen...

Nu tijd om te slapen, morgen uitgebreider verhaal!


XXXX

  • 06 Juli 2011 - 07:21

    Mama:

    ik hoop dat je lekker geslapen hebt als je dit leest.ik ben supertrots op je want naast alle lichamelijke inspanning wordt je natuurlijk ook heel moe van de hele dag amerikaans aanhoren en engels spreken.kun je wel meekomen met de groep?dikke kus mama

  • 06 Juli 2011 - 08:00

    Caroline:

    Klinkt goed meid, ik kan me voorstellen dat het heel vermoeiend is. Maar geniet ervan!!!

  • 06 Juli 2011 - 09:34

    Monique:

    Hoi Anouk, als ik steeds zie hoe warm het bij Jou is begrijp ik wél dat je zo moe bent. Je bent de hele dag hard aan het werk én bent die hoge temperaturen niet gewend. Houden jullie ' s middags siesta of zo..? Is het leuk in die groep...heb je wél wat contact met elkaar? Zijn er meer jonge mensen zoals jij? Wél leuk dat je met dat meisje samen woont! Nog heel veel plezier verder..écht een heel bijzondere ervaring Anouk!
    Dikke kus van de Nijmeegse clan

  • 06 Juli 2011 - 10:59

    Papa:

    Dat je moe bent is te begrijpen na zoveel informatie. Dat geeft niet als je maar wel goed uitrust. Ik vind hartstikke goed goed van je en ben blij dat het goed klikt tussen jou en je paard. Kan je alles goed begrijpen van er wordt gezegd? Het zal niet meevallen met al die technische uitdrukkingen.. Nou veel succes. Ik hoop dat je dadelijk lekker uitgerust bent van je nachtje slapen.

    Kus Papa

  • 07 Juli 2011 - 02:35

    Anouk Dahrs:

    Hooiii Iedereeen!!

    Ik word inderdaad moe van het weer.. de lucht is hier heel anders en dat maakt me zwaar ademen.. maar verder ben ik nu al een neger met wit haar!! Ik krijg veel complimenten over mn engels.. snap er niets van,, Mensen die zeggen dat ze niet horen dat het niet mn eerste taal is! haha
    Ik kan alles prima volgen!! en kan het met iedereen goed vinden (raar he:P).... We hebben erg veel lol en iedereen is super aardig!!! Eten is echt GEWELDIG!!!!!

    Vanavond hadden we een bbq met Pat en ga nu snel douche en slapen!!!

    Morgen vast een nieuw verslag met de foto's van de bbq!!

    Ohh ennuh helaas geen siesta hier...

  • 07 Juli 2011 - 20:34

    Kim Vissers:

    Hoi Anouk,

    wat een leuke foto's zeg!al die cowboy's net zoals in een film!!
    ik hoop dat je veel leert en er ook echt van kunt genieten

    groetjes Kim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Parelli Student voor 4 weken naar USA

Actief sinds 07 Jan. 2011
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 32657

Voorgaande reizen:

10 November 2014 - 30 December 2014

7 weken backpacken in zuid oost azie

02 Juli 2011 - 29 Juli 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: